Tuesday 4 November 2014

Koleksi Permainan Anak Saya Part 2

Share this PostPin ThisShare on TumblrShare on Google PlusEmail This

Ini koleksi pre-loved dari kawan suami.semua free!!


19.Pooh

20.pink teddy bear.yang ni ada muzik.bila diputar,akan keluarkan muzik

21

22

23 Vtech Soft Singing Radio.Ada lagu,orang sebut a,b,c dan 1,2,3.Anak saya suka betul dgn yang ni



Koleksi yang saya beli


24.Bunny-yang ni saya beli dalam belasan ringgit.Kain jenis nilon mungkin dan dalam dia ada butir2 plastik macamtu.





25. Simple Dimple Squeaky Toys 
 



26.Hootie hand puppet -yang ni saya beli di Toys r us di Singapore dengan harga lebih kurang RM15.Patutnya digunakan ketika mandi tapi saya guna untuk jadi hand puppet je.




27.Farlin Cat Rattles-ni saya beli di lazada.com dengan harga RM6.90.Saya rasa dah murah tapi bila saya survey dekat kedai2 yang jual barangan China, rattles macam ni kita boleh dapat 4 dengan harga RM12 macam tu.Sekarang dah 9 bulan baru anak saya suka main dengan rattles ni.Dia suka masukkan dalam mulut sampai kadang2 nak tercekik.Nasib benda ni besar kan.



28. Teether- yang ada bola2 tu mak mertua yang hadiahkan.anak saya suka yang bola2 tu.





29. Fisher-Price Remote Control Toy-yang ni toy paling mahal saya beli.harga dalam RM45.saya beli di lazada.com.Anak saya suka toy ni sebab dia ada banyak2 bunyi dan lagu.




30.Apple Quran - Saya beli dengan harga RM36 dari kawan sekolah saya.Kalau ada minat nak beli,saya ada jual.PM/SMS/whatsapp 0179807952. 





Koleksi soft toy waktu zaman sebelum kahwin

Saya sebenarnya waktu muda dulu2 memang tak suka soft toys macam ni.Tapi lepas bercinta,rasa toy2 ni cute je. hehehe
31.Mashimaro ni hadiah konvo dari pakwe saya yg sekarang suami saya

32. ni pun hadiah dari pakwe saya yg sekarang suami saya.

33. yang ni suami saya menangkan dalam Fun Fair yang saya organize untuk kompani saya.